Психологічна служба - Путильська ЗОШ

Перейти к контенту

Психологічна служба

Психологічна служба Путильської ЗОШ І-ІІІ ступенів діє з метою забезпечення психологічного супроводу усім учасникам освітнього процесу школи та формування гармонійного розвитку особистості.
Мета роботи служби:
Сприяти створенню в школі комфортного психологічного клімату, який би забезпечив оптимальні умови для збереження фізичного, душевного та духовного здоров`я усіх учасників навчально-виховного процесу та розвитку їх потенціальних задатків та здібностей
Завдання психологічної служби:
Сприяти гармонійному, інтелектуальному та всебічному розвитку учня
Психологічну службу Путильської ЗОШ І-ІІІ ступенів представляють:
Практичний психолог Фокшек Марія Іллівна:
  • освіта: Чернівецький державний університет ім.. Ю.Федьковича, педагогічний факультет за напрямком “Дошкільне виховання”, кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки та психології, практичний психолог, 1998 рік;
  • досвід роботи практичним психологом: 3 роки;
  • спеціалізація: педагогічна, вікова та сімейна психологія.
Практичний психолог Клим Руслана Василівна:
  • освіта: Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, педагогічний факультет за напрямком “Психологія”, кваліфікація – психолог, 2007 рік;
  • досвід роботи практичним психологом: 4 роки;
  • спеціалізація: педагогічна, вікова та сімейна психологія.
Напрямки роботи психологічної служби:
  • психологічне консультування;
  • психодіагностична робота;
  • психокорекцій;
  • розвивальна робота;
  • психологічна просвіта;
  • психопрофілактика.
Робота в перших трьох напрямках здійснюється з дотриманням засад конфіденційності та добровільної участі і проводиться у кабінеті психолога.
Обидва психологи у своїй роботі використовують елементи ігрової терапії, казкотерапії.

Психолог, практичний психолог, психотерапевт …
На даний час, помітна тенденція до більш спокійного, адекватного сприйняття цих слів у нашому суспільстві.
Залишається бажати, щоб ще з’явилось глибше розуміння суттєвих відмінностей, які притаманні цим професіям та глибша поінформованість членів суспільства стосовно їх функціональних обов'язків та видів діяльності.
Правильні, адекватні уявлення про те, що повинен робити спеціаліст, формують певні очікування від зустрічі з ним.
Молодим людям, які за час свого навчання в школі змогли хоча б кількаразово зустрітися з психологом, та їх батькам, які мали таку можливість, завдяки своїм дітям, є дещо простіше зрозуміти суть та способи надання психологічної допомоги: особливості та відмінності у роботі вищеназваних фахівців, і зокрема, від професії психіатра.
Бо нерозрізнення професій психолога і психіатра призводили до появи почуттів страху чи сорому, які перешкоджали прямому та вчасному зверненню по допомогу.
На жаль, ментальність нашого народу часто проявляється в тому, що ми “соромимось”, “не наважуємось” чи “не вважаємо за потрібне” спитати у лікаря про методи чи способи, якими він буде надавати нам допомогу, віддаючи себе (і своє здоров’я) цілком у його владу. Наслідки, які іноді трапляються, добре відомі всім: коли з надмірної довірливості пацієнта-клієнта користають певні недобросовісні фахівці.
Даний стереотип спілкування переноситься і на тих, хто «лікуватиме душу», надаючи психологічні ( чи психотерапевтичні) послуги.
Тобто, іноді доводиться константувати, що інформація якою володіють пересічні громадяни, в основному є поверхнева та неповна, нерідко навіть тенденційна, наповнена міфами та “особистими переконаннями”, які іноді міцно “сидять у нашій свідомості”, перешкоджаючи звернутись по допомогу вчасно.
І хибні переконання, і усталені стереотипи руйнують людину (її здоров'я) зсередини, не дають можливості розкрити свої потенційні можливості, самореалізуватись.
Тобто, “всім і кожному психологія, як наука, може в чомусь допомогти. Одному, допомогти пізнати себе, свій внутрішній світ, свої можливості, допомогти усвідомити світ своїх потреб та механізмів психологічного захисту до яких найчастіше неусвідомлено вдаєшся, а іншому, допомогти зрозуміти та прийняти партнера по-спілкуванню чи свою власну дитину, без бажання «обов'язково змінити його на краще», допомогти виробити навички ефективної комунікації чи ефективного лідера, а тому хто завершив етап самопізнання допомогти здійснити бажані самозміни.
Єдина умова для результату: добровільність та готовність до праці. Психологія багато що може, але це в жодному разі не є чудо, а лише воля до змін, заакумулювана в бажанні працювати та зреалізована в щоденній праці над собою.
Древні мудреці казали: “Пізнай себе і ти пізнаєш світ! Хочеш змінити світ – починай з себе !”"
Світ психології ми відкриватимемо для вас на цій сторінці, переглянувши інформацію, яка буде розташована тут ви розширюватимете ваші знання стосовно принципів роботи практичного психолога навчального закладу і, можливо, змінюватимете відомі вам “міфи” стосовно його роботи, або ця інформація допоможе розвинути ваші уявлення про свій особистий психічний світ, чи посприяти у професійному самовизначенні, та інше..
Якщо у вас є пропозиції стосовно тем, які на вашу думку необхідно висвітлити чи можливо виникли певні запитання – звертайтеся до практичних психологів.
Шановні педагоги, батьки та учні!
У разі потреби отримати консультацію від працівників психологічної служби Путильської ЗОШ, можна також звертатись за вказаними адресами електронної пошти:
  • Фокшек Марія Іллівна – fbevzan@gmail.com;
  • Клим Руслана Василівна – rusaklim@ukr.net.
Назад к содержимому